القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية انتش واجري Mp3

تحميل اغنية انتش واجري Mp3

كلمات اغنية انتش واجري Mp3


اتا اتا اتا مونتو ، كلو مولتو ، اضوها فشار ، انا انا انا عشتي وحياتي ، ضحك مع هزار ، يا صغونتوس ، انا عمك ياض ، شيلتك علي ايدي ، من صغرك ، واسأل بابا ، هشا هشا هشتك ولعبتك ، علشان ماما ، اصلها من يومها بطايه ، حلوة وجامده ، هزا هزا هزيتك ، خليتك ، قدامي تعمل فرخه ، انا انا انا راجل ، اما انت ، زي البنت الدايخه ، ايده ايده اهدا ، علي نفسك ، وبلاش تعمل دوشه ، ثورجي من الدرجه ، الاولي ، وعبيط وامك عارفه ، اه يا بت الجامده ، يا ميرندا ، شايله في بقك شفره ، في الوش بريئه ، ورقيقه ، وحقيقتك نار والعه ، حبا حبا حبا حبيتك ، ولغيتك ، واتكبرتي ، انا انا انا مش طبعي ، يا حبيبتي ، انتش واجري ، تاتا يا حبيبتي ، تعاليلي ، خشي في حضني ، مش عارف اقلك ، غير انك ، جوة في قلبي ، كده كده كده يا بني ، مش فارقه ، انك تبعد عني ، اصل انا مش حاسك ، مش حبك ، مش معتبرك صحبي ، ممشيني علشان تتشاف ، تتسيط علي حسي ، بس انت نسيت نفسك ، فكك وبلاش تهري ، اطا اطا اطا اطأت ، اتنطط واديتو موزه ، كتو كتو موتو ، بقا راجل ومقضيها ، بلا بلا بلا نيله ، الخيبه ، بيفخمها ، بقا بقا بقا شايف ، اوي نفسه ، ومكبرها ، انا انا انا بابا ، اما انت ، عيل حكاك ، انا انا انا بفعل ، مش زيك ، كداب لكاك ، انتي فعلا سكر ، دمك زي الشربات ، كدا كدا كدا هسهر ، وهفكر ، فيكي يا ست القمرات ، ولا ولا ولا كلمه ، دي القطه ، شيراز شغلت قلبي ، بالنسبالها انتو ، زي القطط البلدي ، الحالا اشتغلت ، أهي ولعت ، هربت مني ، دايس بنزين ، ومحدش ، هيوقفني ، لفيت وشقيت ، يا اخينا ، انا بروحي ، وسيبها لغيري ، بمزاجي ، مش غصب عني ، كذا كذا كذا ميزا ، تلاقيها ، فيا تميزني ، ماشبهش لغيري ، وفي لبسي ، كله يقلدني


الاستماع الي اغنية انتش واجري Mp3 اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية انتش واجري Mp3

  • اسم الاغنية:انتش واجري
  • اسم المغني:محمد الزيس
  • مدة الأغنية:3دقيقة و 2 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:6.94 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:مهرجانات

تعليقات

محتوي هذا الموضوع