القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3

اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3

تحميل اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3

كلمات اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3


بصلي وإنت بتتكلم ، عايز أتعلم إزاى أداري ، بصلي خلينى أتفرج ، يمكن أهدا وتنطفي ناري ، لو فاكر إني هسيبك ، يبقى دا عيبك، لا دا قراري ، صدقني إنت بتتغير ، وأنا متحير ليه من الأول ، تغلط وأنا جوا حياتك ، طب وحياتك زعلي مطول ، كتر الأحزان بتعلم ، وإنت معلم في انهياري ، ليه جيت عليا المرة دي ، وجيت على حب السنين ، حسبتها غلط المرة دي ، خلاص مش باقي ليك حنين ، ليه جيت عليا المرة دي ، وجيت على حب السنين ، حسبتها غلط المرة دي ، خلاص مش باقي ليك حنين ، ومتفتكرش إني هقول عادي ، وههدا أنا في خلال يومين ، خليني أتفرج على ندمك ، من اللي إنت عملته معايا ، خليني أشوف حرقة قلبك ، على حبي وهوايا ، دانا دلوقتي واحد تاني ، متغير من جوايا ، شايفك مش حاسس ، إني خلاص خرجتك برة حياتى ، وإنها تكون مشكلة وتعدي ، وأنا بتكلم على الفاضي ، لا إنسى إن أنا أجيب سيرتك تاني ، خرجتك من حساباتي ، ليه جيت عليا المرة دي ، وجيت على حب السنين ، حسبتها غلط المرة دي ، خلاص مش باقي ليك حنين ، ليه جيت عليا المرة دي ، وجيت على حب السنين ، حسبتها غلط المرة دي ، خلاص مش باقي ليك حنين ، ومتفتكرش إني هقول عادي ، وههدا أنا في خلال يومين


الاستماع الي اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3 اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية بصلى وانت بتتكلم Mp3

  • اسم الاغنية:بصلي وانت بتتكلم
  • اسم المغني:احمد سعد
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 00 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2016
  • حجم الاغنية:5.49 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني عربي
أنت الان في اول موضوع

تعليقات

محتوي هذا الموضوع