القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية - اسمعها اون لاين او حملها مباشر

اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية

اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية

كلمات اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية


في يوم وليلة، يوم وليلة ، خذنا حلاوت الحب كله في يوم وليلة ، أنا وحبيبي، أنا وحبيبي ، ذوبنا عمر الحب كله في يوم وليلة ، في يوم وليلة، ليلة، ليلة ، خذنا حلاوت الحب كله في يوم وليلة ، أنا وحبيبي، حبيبي، حبيبي ، ذوبنا عمر الحب كله في يوم وليلة ، عمري ما شفته ولا قابلته ، وياما، ياما شاغلني طيفه ، عمري ما شفته ولا قابلته ، وياما، ياما شاغلني طيفه ، عمري ما شفته ولا قابلته ، وياما، ياما شاغلني طيفه ، وفي يوم لقيته، لقيته هو ، هو اللي كنت بتمنى أشوفه ، نسيت الدنيا وجريت عليه ، سبقني هو وفتح إيديه ، نسيت الدنيا وجريت عليه ، سبقني هو وفتح إيديه ، لقينا روحنا على بحر شوق ، نزلنا نشرب وذبنا فيه ، ومين يصدق يجري ده كله ، ونعيش سوا، ونعيش سوا العمر كله ، في يوم وليلة، ليلة، ليلة، ليلة، ليلة ، يا اللي كان طيفك على بالي وأنا بتمناك ، مش هتصدق إيه كان حالي قبل ما ألقاك ، يا اللي كان طيفك على بالي وأنا بتمناك ، مش حتصدق إيه كان حالي قبل ما ألقاك ، يا اللي كان طيفك على بالي وأنا بتمناك ، مش حتصدق إيه كان حالي قبل ما ألقاك ، كنت بحسد كل فرحة أشوفها بين قلبين ، كنت أغير من أي همسة حلوة، حلوة ، حلوة بين حبيبين ، كنت بحسد كل ، فرحة أشوفها بين قلبين ، كنت أغير من أي همسة حلوة،حلوة ، حلوة بين حبيبين ، يا اللي كان طيفك على بالي وأنا بتمناك ، آه مش هتصدق إيه كان حالي قبل ما ألقاك ، يا اللي كان طيفك على بالي وأنا بتمناك ، مش حتصدق إيه كان حالي قبل ما ألقاك ، كنت بحسد كل فرحة أشوفها بين قلبين ، كنت أغير من أي همسة حلوة، حلوة ، حلوة بين حبيبين ، كنت بحسد كل فرحة أشوفها بين قلبين ، كنت أغير، أغير، أغير من كل همسة، حلوة بين حبيبين ، آه لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أنا لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أتمنى لو كل العشاق بيحبوا زي أنا ما بحبك ، وأنا لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أنا لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أتمنى لو كل العشاق بيحبوا زي أنا ما بحبك ، وأنا، وأنا، وأنا، وأنا، وأنا على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أنا، أنا، أنا، أنا على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى لو كل العشاق يحبوا زي أنا ما بحبك ، آه آه آه آه آه على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أنا لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أتمنى لو كل العشاق يحبوا زي أنا ما بحب ، وأنا، وأنا، وأنا، وأنا، وأنا على حبك ، وشفت الدنيا من عندك ، أنا لما صحيت على حبك وشفت الدنيا من عندك ، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى لو كل العشاق يحبوا زي أنا ما بحبك ، لما صحيت على حبك أنا ، ولما صحيت على حبك أنا لما ، وشوفتي دنيا من عندك ، أنا، أنا، أنا لما ، أتمنى، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى لو كل العشاق يحبوا زي أنا ما بحبك ، وأتمنى، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى، أتمنى، أتمنى، أتمنى ، أتمنى، أتمنى، أتمنى، أنا تمنى ، وأتمنى، أتمنى ، أتمنى لو كل العشاق يحبوا زي أنا ما بحبك ، آه يا حبيبي كنت واحشني من غير ما اشوفك وتشوفني ، آه يا حبيبي كنت واحشني من غير ما اشوفك وتشوفني ، والقدر الحلو أهو جابني الحلو، الحلو جابني ، وجابك علشان تقابلني، وجابك علشان تقابلني ، يا حبيبي كنت واحشني من غير ما اشوفك وتشوفني ، يا حبيبي كنت واحشني من غير ما اشوفك وتشوفني ، والقدر الحلو أهو جابني الحلو، الحلو جابني ، وجابك علشان تقابلني، وجابك علشان تقابلني ، وأتارينا كنا تايهين ولقينا أحلى أيام ليالينا ، وإحنا فيها لوحدينا ، آه آه آه آه آه آه آه ، ومين يصدق يجري ده كله ، ونعيش سوا، ونعيش سوا العمر كله ، في يوم وليلة، ليلة، ليلة،، ليلة، ليلة


الاستماع الي اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية



       

بعض المعلومات عن اغنية في يوم وليلة Mp3 - وردة الجزائرية

  • اسم المغني:ودرة الجزائرية
  • مدة الأغنية:57دقيقة و 22ثانية
  • تاريخ الانتاج:2015
  • حجم الاغنية:131.3ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني عربي

تعليقات

محتوي هذا الموضوع