القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية هدي في قلبك طلقه Mp3

تحميل اغنية هدي في قلبك طلقه Mp3

كلمات اغنية هدي في قلبك طلقه Mp3


هدي في قلبك طلقه ، هدي في قلبك طلقه هتسقط فجأه ومش هتروح حي ، لما احضر بتقلق تجري تفلق وقت اما بكون جاي ، انا من جيهه فطاحل وانتو مراحل علي الارض مليش زي ، عمري ما اخاف من حد انا شارع سد اوعا تخصمني يابا ، اكشن هحاربكم جاي اندبكم لمو صحابكم قبلو ، اخصامي هجرحها الخوجه هفتحها ودارت العاركه استقبلو ، بجرح مبشوفش انا لا مبخافش اما انتو اخركو اطلبو ، اسكوتو هلافيت بقلب عفريت والكون كله ببهدلو ، لو عوزت تكلمني كلم حد يشوف حد يكلمني ، ايوه بقيت كارفك اصل انا عارفك ناقص وبتاكلك مني ، يا خرابي علي خيبتك خدت حبيبتك جت يا خروف قابليتني ، بتقولي خليك جنبي يا جارح قلبي سابتك انتا وحبتني ، انا مستحلفلك لا هشلفلك وهكشفلك وهحط ، ده هتاخدو مغري عشان ع الدغري بقيت يالا مرشد بترط ، انا بغلط شاتمك اصل انا عمك انا يالا جيبتلك الضغط ، رجولتك بح متجيش تكح وروح يالا سلم علي طنط ، بقت المصلحه مبدأ اوعا تصدق اللي يقول غير كده ، مبقاش حد حبيبك علشان جيبك ماشي جنبك كل ده ، الخير مبيطمرش هيمشي القرش اكيد هتشوف نمرده ، اصل القرش يضيع كلها بتبيع وتلاقي الغدر ابتدا ، ابطال من ارض بولاق شادين اجزاء واللي يخصمنا يموت ، فاقدين ماشين بسلاح اتنين اشباح وفي وسط النار بنفوت ، المسا ع القلب الميت فتحي الابيض وقت حروبه جبروت ، وبلال صدام المافيا راجل سندال وبيفعل من غير صوت ، بنت منطقتي قلبي وحبيبتي من زمان وانتي بتاعتي انا ، بحب اجننها عينيها بدمنها لأ مفيش منها وربنا ، ايوه حباني دي اللي عجباني احنا لايقين علي بعضنا ، باديتي ونهايتي عشقي وروايتي ثانيه من غيرك 100سنة ، لما اجي واقرب استخبا اهرب اللي بيكهرب جايلك ، ايوه اهو بقولك اني مش هحلك انا كده شكلي انا هقتلك ، هشدلك خنجر انتا بتهنجر احترس مني هبهدلك ، مخي انا مفيرس انت هنا تخرص علشان ردي هنا هيفصلك ، اسلحه وزخيره وحريم كتيره هات كوزين بيره وجوبين ، عيني مش شايفه موزه منحرفه والدماغ سافه وشاربين ، في دسكو وسهرنا وسكر وسكرنا بودره سطرنا وغايبين ، هنا العراك مبدأ تبدا نبدا احنا جيهتنا محاربين ، يلا هاتولي اسلحه ضربتي مجرحه وكفيله تسيح دمك ، العاركه المرادي هتخلص عادي وهحلك لجل امك ، ايوه نزاهه وفخم انا بارد انا رخم انا يالا هرازيك وهلمك ، انتا عامل فيها قائد بس انا فاقد اخرك عارفو وفاهمو


الاستماع الي اغنية هدي في قلبك طلقه Mp3 اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية هدي في قلبك طلقه Mp3

  • اسم الاغنية:هدي في قلبك طلقه
  • اسم المغني:عصام صاصا
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 28 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:10.2 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:مهرجانات

تعليقات

محتوي هذا الموضوع