القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3

اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3

تحميل اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3

كلمات اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3


احنا نجوم كدة كدة ، عملنا فلوس كدة كدة ، جوتشي شوز كدة كدة ، She flashing boobs كدة كدة ، انتوا نجوم كدة وكدة ، عملتوا فلوس كدة وكدة ، جوتشي شوزك كدة وكدة ، She Ain't flashing shit ، انتوا قد كدة ، في اللي بيشوفنا يتصرع ، في اللي نديله يتمرع ، في اللي اجليه وبالحب عادي ، وف اللي الكمله يضجع ، في اللي بيكافح ويكمل ، في اللي بيريح يتأمل ، صوتي فمايكي بيزلزل ، مايكي يغني بيتربل ، في اللي نفسه يبقي رقم واحد ، ومش جايه معاه اننا لسه عايش ، لو عطلانين كلم برايز ، احنا فالسليم انتو فستك خالص ، وقت النوم تريح سراير ، متشوفش حاجة انا اشوف سبايك ، اقوي انسان ف المدينة ، مالح قبطان السفينة ، تولعوها عواد كبريت علي قدكوا ، نولعوها بنزينة ، احنا نجوم كدة كدة ، عملنا فلوس كدة كدة ، جوتشي شوز كدة كدة ، She flashing boobs كدة كدة ، انتوا نجوم كدة وكدة ، عملتوا فلوس كدة وكدة ، جوتشي شوزك كدة وكدة ، She Ain't flashing shit ، انتوا قد كدة ، Gossip they talk to Much I just can't deal with them women ، Tryna be god dreaming of me the King you ain't ، I'm your valin ، حارق الحقودين ف الهولوكوست ، ويجز ، هتلر مش فاضي معوش تليفون ، بترن ، تنساني ازاي وانا ع البيلبورد ، تنساني ازاي ، ويجز الجي طول ما توتي حي ، احنا استوينا انت لسه ني ، جينا السين والوضع سئ ، عزوة عزوة يا وحيد ، الضرب بميت ايد وايد ، تقولي راضي عن ادائي ، متفكرنيش بيك ، اتعصب بقلب ترايبيزتك ، انتوا رابرز انا اوكسترا ، ثابت فوق زي البترا ، بنهي الجيم زي جريزلر ، الو توتا عليك البيزة الجاية ، وانا عليا اشيل راس الحية ، سامع جعجعة وسامع انا وانا ، انا ويجز انت ريح ، احنا نجوم ، انت غيران ف مأير ، بلعب مع الكبار انت صغير ، ابنك ف بطنك يا قصير ، ابنك ف بطنك يا اسمع يا قصير ، مش اقوي رابر ف مصر ، اقوي رابر ف القارة ، ليركس فولاذ فبكسل انطقها بكسل انطقها ، الاقوي من فترة خمسين ف شنطة ، بتمرر عرضي نمرروا حنضل ، مين جاب اكتر ، طيرلوا التاج ع العرش انا مبرطع ، احنا نجوم كدة كدة ، عملنا فلوس كدة كدة ، جوتشي شوز كدة كدة ، She flashing boobs كدة كدة ، انتوا نجوم كدة وكدة ، عملتوا فلوس كدة وكدة ، جوتشي شوزك كدة وكدة


الاستماع الي اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3 اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية عملنا فلوس كده وكده - ويجز Wegz -Mp3

  • اسم المغني:ويجز
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 15 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2019
  • حجم الاغنية:4.4 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني راب

تعليقات

محتوي هذا الموضوع