القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي

اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي

تحميل اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي

كلمات اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي


معاك انا قلبي عاش من تاني ، ليالي تفوت علينا ثواني ، لو هتكون في مرة مكاني هتعرف قصدي ايه ، في بالي وقلبي انا ودقاته ، بتضحك تبقى حلوة حياته ، ديما يبقى في جوايا اكتر احس بيه ، غالي والله غالي لسة فاكر يوم ما جالي ، راح دعالي اني ابقى ملكه يوم ودعيت وراه ، مالي بس مالي جه في لحظة قلبلي حالي ، لو ندالي يلقى ردي نفسي اعيش واموت معاه ، روحي لقيتها فيه ، ايوة هموت عليه ، وحاسس ربنا اخيرا عوض صبري بيه ، محتاج قلبي ليه ، ومصدق عنيه ، يا رب الجي يجمعنا وانا ايدي في ايديه ، تخيل حد لما تشوفه ، تحس بحزنه فرحه وخوفه ، اسمك تبقى كل حروفه بتشبه اسمه ايه ، بتفرح اما تسمع صوته ، وترسم صوره ليه في سكوته ، بيحلى تملي لما كسوفه يا قلبي يبان عليه ، غالي والله غالي لسة فاكر يوم ما جالي ، راح دعالي اني ابقى ملكه يوم ودعيت وراه ، مالي بس مالي جه في لحظة قلبلي حالي ، لو ندالي يلقى ردي نفسي اعيش واموت معاه ، روحي لقيتها فيه ، ايوة هموت عليه ، وحاسس ربنا اخيرا عوض صبري بيه ، محتاج قلبي ليه ، ومصدق عنيه ، يا رب الجي يجمعنا وانا ايدي في ايديه


الاستماع الي اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية غالي والله غالي لسه فاكر يوم ماجاني Mp3 - خالد حلمي

  • اسم المغني:خالد حلمي
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 27 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2014
  • حجم الاغنية:4.10 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني رومانسية

تعليقات

محتوي هذا الموضوع