القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي

اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي

تحميل اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي

كلمات اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي


انا مش مرتاح انا كل مشاعري واحاسيسي مليانه جراح ، مجروح من كل الناس جدا ومفيش افراح ، مهو كل الناس جت علي وجعي والعشم اهو راح ، انا وحدي هعيش وهقوي القلب اللي اتأذي علشان منسيش ، ناس ناكره ومالهاش بقا عازه ومتلزمنيش ، ضمايرها النايمه في اجازه ارخص من الخيش ، انا مش مبسوط احساس مراودني مخليني كده مش مظبوط ، دايما مضايق من نفسي ومن الناس مخضوض ، ده طبيعي ولا انا كده كلي قربت اموت


الاستماع الي اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية انا مش مرتاح Mp3 - احمد العدوي

  • اسم المغني:احمد العدوي
  • مدة الأغنية:2دقيقة و 29 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:2.30ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:شعبي

تعليقات

محتوي هذا الموضوع