القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب

اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب

تحميل اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب

كلمات اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب


إفهم بقى يا اللي في بالي ، عمال أسرح بخيالي ، لو قلبك يكتبها لي ، (واللي إتمنيته أنوله (أنوله ، يا هناه اللي هترضى عليه ، ويا بخته اللي تعيش ليه ، تلاقيه شاف الأيام ورد أما عينيك بصوا له ، يا هناه اللي هترضى عليه ، ده إنت بكلمة تخليه ، غير باقي الناس ، وعايش إحساس ، حب على أصوله ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه ، أنا لو ليّ نصيب فيك ، وعد عليّ لأنسيك ، كل الأيام اللي إنت مكنتش فيها حبيبي ، ده أنا لو زي الباقيين ، ولا أنا أغلى الغاليين ، أنا طول ما أنا ليك ميهمش إيه عندك ترتيبي ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه ، يا هناه اللي إنت بتبقي معاه ، و الناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه) اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه ، وأحن كلام يتقال وياه ، يا هناه اللي إنت بتبقى معاه ، والناس جنبك شايفاه


الاستماع الي اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية انا لو ليا نصيب فيك Mp3 - عمرو دياب

  • اسم الاغنية:يا هناه
  • اسم المغني:عمرو دياب
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 55 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2021
  • حجم الاغنية:4.52 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني رومانس

تعليقات

محتوي هذا الموضوع