القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3

اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3

تحميل اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3

كلمات اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3


لو سمحتم ثانيه احنا في دنيا فانيه ، وفي زمن لو احتاجت فيه ، احتاجت فيه ايد تدفيك ابق امسك ايدك الثانيه ، ومن النهارده هادلعني هاخرج معايا وامتعني ، وانطلبت اني اتكلم هاتكلم وانا هاسمعني ، هارقصلي واغنيلي وهاسقفلي واسمعني ، احلى يا عيني يا ليلي يا ليلي واغزغني واضحكني ، وانا ازغزغني واضحكني ، هاقوم ارقص لي واغني لي ، واسقف لي واسمعني ، احلى يا عيني يا ليل يا ليلي ، وهاغزغني واضحكني ، وهزغزغني واضحكني ، مش عايزكم عندي غيركم حتى غيركم عندي غيرهم ، بس انا من جوه قلبي للامانه زهقت منكم ، مش عايزكم وعندي غيركم حتى غيركم عندي غيرهم ، بس انا من جوه قلبي للامانه زهقت منكم ، وهاخلص السهره معايا ، وهاطلع اعشيني ، او احتمال انزل مع نفسي على النيل ومشيني ، وقبل ما اروح بيتي هافاجئني واجيب لي هديه ، وقبل ما انام هاكلمني واطمن عليا ، هاقوم ارقص لي واغني لي واسقف له واسمعني ، احلى يا عيني يا ليل يا ليلي وهزغزغني واضحكني ، وهغزغني واضحكني ، مش عايزكم وعندي غيركم حتى غيركم عندي غيرهم ، بس انا من جوا قلبي للامانه زهقت منكم


الاستماع الي اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3 اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية هدلعني - تامر حسني Mp3

  • اسم المغني:تامر حسني
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 40 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:4.30 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني مصرية

تعليقات

محتوي هذا الموضوع