القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا

اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا

تحميل اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا

كلمات اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا


يا طبيب اكشف علي ، صنف الصحاب الغدارين ، جستهم ف الرجولة ، لقيتهم فيها تعبانين ، لو في علاج رجوله ، ياريت تقولي مكانه فين ، احسن مايخده حد ، يوصفلي قولي اجيب منين ، سوري انا مش باقي ، انا هربانه مني ساحب آلي ، هتشوف اتلاف ، انا مش بتفاهم ، انا وقت الحرب باجي واساهم ، مش زيك بدعك ف مراهم ، علشان اتشاف ، تليفوني للسوال ، تسال عليا عامل ايه ، مش وقت اما تعوزني ، ترن يا زميلي عليه ، رقمي مش نجده ولا اسعاف ، ولا فيزه يا بيه ، لو مره عملت حظر ، لاي كلب متقولش ليه ، فى دنيتنا دى ديسكو ، نسوان علي رجاله يترسمو ، لبسو المليات ، عيني ع اللي اتمرمط ، الوجه الروشه المتسيط ، دلوقتي بيندم ويعيط ، عند الظباط ، قلبي مخطوف يا خلق ، طمنوه عاش ف الهلاك ، بت الفورتيكه فرسه ، جانه عاقلي ياعمنه ، هعمل محضر لقلبك ، اصله خاطف قلبي انا ، هحبسها جوه قلبي ، الحكم 100 مليون سنة ، ايه ده ي افيونه ، مين المتهمه المجنونه ، اللي خدت قلبك من جسدك ، وبقيتلو الراعي ، دي العشق الغايب ، دي يا كروان تبقا ام عيالي ، دايما وتملي علي بالي ، دي العشق بتاعي ، صحبي اللي بحبه ، ف الشده بكون واقف جنبه ، انا قلبي تملي زائد قلبه ، بيساوي كتير ، تسلم يا ابن امي ، عارفك ف الشده واقف جنبي ، انا واخويا علي ابن عمي ، يا عيال فرافير ، متجيش وياكو اني ، شاب هادي انا مش بارئ ، اوعو تتخمو ف الطقم ، واسلوبي الرقيق ، انا وايا المحترم ، بضحي ليه ف اي طريق ، بس لو تنكشوني ، صدقوني تيجو ف غريق ، منظر ف السلفي ، اصحابنا اللي تملي بتهري ، بيوصلو اخبارنا دليفري ، ده اخرهم صوت ، دول مش بيفيدو ، عاملين زيي لعبة ليدو ، اللي يطول واحد علي ايدو ، قدره هيموت ، ع الحرمه يعم ريل ، مانت محتاج مال يلا ، طب ليه معايا عيل ، ف النداله بينجلا ، سنك لو كان قليل ، عادي يابا مش مشكلة ، بس انت كبير وخايب ، خدت طرد من المرجله ، ف الشده تعالو ، لو شافو حريم بيبلمو ، لسه منكم هنتعلمو ، تشكر ي زمان ، ربنا يرزقكم ، ياللي عارف معدن نيتكم ، ف تابوات تتشلو ف تربتكم ، من ديل دفه


الاستماع الي اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية جرا ايه يا افيونه Mp3 - حمو الطيخا

  • اسم المغني:حمو الطيخا و عصام صاصا
  • مدة الأغنية:3دقيقة و 29 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:3.22ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:مهرجانات

تعليقات

محتوي هذا الموضوع