القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة

اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة

تحميل اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة

كلمات اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة


شكرا عارف على ايه ، ع البرد اللي ف حضنك حسيت بيه ، على قلبي دا اللي بنالك تمثال ، و يوم عن يوم بتشوه فيه ، اياك تستغرب من قلب ضعيف ، منك كان بيعدي كلام سخيف ، اياك تستغرب لو دمعك سال ، لما عاملك كده زي الضيف ، اهمالك ليا شكرا قوى قلبي المكسور ، لو حبك سجن عشقته وانا بكيا بهد السور ، انا راضية ابقى فراشة وقتلها حب النور ، ولا اعيش قلبي مقهور ، ايوه انا مش حاسة معاك بامان ، مبقاش ينفع نرجع زي زمان ، لو روحي فايدك ارميها و روح ، أنا مش عايزة يجمعنا مكان ، اهمالك ليا شكرا قوى قلبي المكسور ، لو حبك سجن عشقته وانا بكيا بهد السور ، انا راضية ابقى فراشة وقتلها حب النور ، ولا اعيش قلبي مقهور


الاستماع الي اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة



       

بعض المعلومات عن اغنية اهمالك ليا شكرا Mp3 - كارول سماحة

  • اسم المغني:كارول سماحة
  • مدة الأغنية:4دقيقة و 35 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2021
  • حجم الاغنية:4.22 ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:اغاني خزينة

تعليقات

محتوي هذا الموضوع