القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي

اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي

تحميل اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي

كلمات اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي


عامل نفسي مش داري واخذ خطوه ، اجباري كله وباع ما فيش شاري ، الشيكات ممضيه الغل فيكم كميه ، نبروزينها بالنيه ، ع ال line احنا ماشيين ، بس مش شايفنكو اسفين ، في الدايره مفيش منافسين ، دول وش في حيذه لابسين ، انتو شمال وانا يمين ، انا حلو وانتو وحشين ، مياكلش عقلي لو مين ، انا حر نفسي مش شايف حد ، شفته شافني مش شايف ، تقديره ليا كان زايف ، هروح بقلب مش خايف لا ، فات اوانك يا زميلي ، سابق قبل ما تجيلي ، شوف اللقطه وادعيلي ، من باب العلم بالشئ ، انا عصبي خلقي بيضيق ، فا لو انت قلبك جرئ ، متجيش معايا يا شقيق ، انا كنت ابيض وخام ، بس انت كنت حمام ، بتروح توصل كلام ، شخصيتك انت ميكس شوك في ورد ، انتو طريقكم مش نافع ، انا مش هكمل انا راجع ، خدت ال uturn عالواسع باي ، انا مش شاغلني لا ابالي ، وهكمل فيها مع حالي ، انا اسد وانتو اشبالي ، مفيش حب بس في بح ، في الغلط بعمل الصح ، في غز نكدي بفرح ، مثبتش يوم في مطرح ، عملنا سيل وهنبيع ، بس شرط مفيش ترجيع ، برمي الكلام للجميع ، الحصه جايه تسميع ، في الجاي في الجد


الاستماع الي اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي اون لاين



       

بعض المعلومات عن اغنية من باب العلم بالشئ (خطوة اجباري) Mp3 - نور النبوي

  • اسم المغني:نور النبوي
  • مدة الأغنية:1دقيقة و 51 ثانية
  • تاريخ الانتاج:2022
  • حجم الاغنية:2.56ميجا بايت
  • نوع الملف:Mp3
  • التصنيف:شعبي

تعليقات

محتوي هذا الموضوع